Mindenkiben létezik egy természetéből fakadóan legjobban hozzáillő tevékenység, melyet ideális esetben űznie kell.

2011. március 26., szombat

Érdekes...

hogy amikor zenét szeretnék hallgatni és direkt át tekerek azokon, amiket már hallgattam és pont annál az egy számnál áll meg a gép, amelyiknél, ha meghallom, mindig eszembe jut az, aki nem kéne.

hogy a semmiből eszembe jut egy zene, bekapcsolom a rádiót és pont az megy.

hogy csak úgy bevillan egy film részlete és hogy „ Fú de jó lenne most megnézni”, erre pont az fogják adni hétvégén .

hogy amikor nyugit szeretnék, megtalálnak az őrültek.

hogy ha beteg vagyok borzasztó dolgokat álmodok.

hogy néha akármennyit állok a meleg zuhany alatt, nem melegszem fel.

hogy azt bántom, akit szeretek.

hogy szombaton, ha beteg vagyok ha nem, takarítok.

hogy mindig akkor állok neki paradicsomos ételt csinálni, amikor talpig fehérben vagyok.

hogy mindenkivel szembe toleráns vagyok, de akit a legjobban szeretek, van olyan, hogy nem bírom elviselni.

hogy a kishúgaim megbolondulnak, ha összekerülnek és a békés természetem is kikezdik.

hogy pont azt a tételt húzom ki, amit a legkevésbé sem tudtam… ( végén 4-est kaptam! : D )

hogy ha nem tanulok, egyest kapok. Ha tanulok, akkor is! ( Töri )

hogy ha leülök a gép elé délután, akkor olyan hamar besötétedik. Akkor is így járok, amikor leülök egy jó kis regénnyel.

hogy akármilyen témáról beszélgetek a barátaimmal, mindig eszembe jut egy gondolat, ami Róla szól.

hogy tudom, hogy nem tudom, hogy mit érzek.

hogy irritálnak a nyávogó emberek.

hogy néha túl sok problémám van egyszerre.

hogy megszegtem a hagyományt, miszerint egy hónapban csak 5 bejegyzést írok.

hogy ezt a felsorolást soha nem tudom abbahagyni. Szóval még kibővítem. : )  

5 megjegyzés:

  1. Ej-ej-ej... :) Azért ez találó volt: "hogy amikor nyugit szeretnék, megtalálnak az őrültek." :D Vehetem bóknak? :D

    VálaszTörlés
  2. Nem kifejezetten Rád gondoltam,miközben írtam. De tény, ha nem lennél, ki kéne találni Téged! Csak szoknál már le a settenkedésről és a furcsa hangokról! : D :)

    VálaszTörlés
  3. Miközben olvastam, megkondult bennem a vészharang... Mi a baj hugicám?

    VálaszTörlés
  4. Aranyos vagy, hogy érdeklődsz. Mindenről tudsz már. : )

    VálaszTörlés