Mindenkiben létezik egy természetéből fakadóan legjobban hozzáillő tevékenység, melyet ideális esetben űznie kell.

2011. április 15., péntek

Katyvasz

Bárcsak látnám az arcotokat, miközben olvassátok! :D Nem tudom, hogy mi van velem. Már második napja éjfél körül megyek aludni és ez úgy látszik kihat az írásra. Na de nem kell megijedni, nem lesz tartós. Csak fáradt vagyok. És szövegelek. És unatkozok. Jaj, banyek!

Motivációs levél előadása az Állásbörzéseknek:
Rohadt motivált vagyok. Annyira szeretnék dolgozni menni, mint Afrikába utazni a legnagyobb melegben. De tényleg. Annyira.
A sok fán ülő sötét gyökér munkatársaktól meg még motiváltabb leszek, hogy sorba állítsam őket és egyesével lekeverjek nekik egyet.
Az meg főleg motivál, ha korán reggel 4-kor kell kelnem, hogy beérjek a munkahelyemre, ahová a főnököm 9-re jár be.
Nagyszerű, munkaerő lennék, de már annyira motivált vagyok, hogy már azért nem vesznek fel.
De ha még ez sem elég a Kedves Állásbörzés Hölgyemnek/Uramnak, egy kis plusz zsétől egyből sokkal motiváltabb leszek.
Na, áll az alku?
Ide nekem egy kamerát, egy pár békalábat és már húzok is a Szudétákra lefilmezni az algákat. Olyan megmotivált videó naplót csinálok, hogy csak na.
Hogy micsoda? Minek jelentkezi? Én aztán tuti nem ácsorgok napi 25 órát egy pult felett. Én meg itt töröm magam, meg motiválom! Hát egy frászt!
Kiírhatnák máskor, hogy milyen Állásbörze ez!  Ja…, akkor máskor nagyobb betűkkel, ha kérhetném.
Banyek! Idiótákkal vagyok körülvéve!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése