Mindenkiben létezik egy természetéből fakadóan legjobban hozzáillő tevékenység, melyet ideális esetben űznie kell.

2011. február 13., vasárnap

Érettségi - talán nem is a vég

Borzasztó szó, amit minden egyes nap hallok és már az agyamra megy! Már csak 2 és fél hónapom van hátra. Tévedés az az állítás, hogy 2012. 12. 21-én lesz a világ vége! Az enyém május első hetére esedékes.
Jelen pillanatban is tanulnom kéne, de már nem bírom. Ki kéne találnom valami fárasztó elfoglaltságot. Amikor a Bizti Boy felpaprikázott, akkor takarítással vezettem le, Anyukám nagy örömére. Viszont most, hogy csillog a lakás, nincs dolgom. Mínusz 20 fokban nem  megyek le szerintem futni. A közelben van egy fitnesz center, de bazi drága, úgyhogy sztornó. Az egyetlen megoldás, ha a 8-ról lefutok és vissza kb. 5x. Akkor talán elfáradok.
Szegény családom sem bír már lassan elviselni. Egyszer jó kedven van, a másikba meg levesztem minden reményem, hogy jól fog sikerülni az érettségi. Tudom, tudom, most az a kérdés jön, hogy : „Akkor meg miért nem mész tanulni ahelyett, hogy itt koptatod a klaviatúrát?”
Nos igen, van benne valami. Viszont akkor nem tudnám magamból kiírni, hogy mi nyomja a rózsaszín lelkem. (Ami a barátaim szerint már más színbe megy át, mert kezdek elvadulni. ; D )
Ma február 13. van. Két napom van eldönteni, hogy melyik iskolába szeretnék továbbtanulni. de annyira nehéz! Már nagyjából megvan a sorrend a fejemben, már csak a lapot kell kitölteni…
Általában tudom, hogy mit akarok. Kis döntéseket határozottan hozok meg, de amikor ilyen „az-egész-életemet-befolyásoló-és-ha-elszúrom-örökre-szállítmányozó-cégnél-dolgozhatok” döntésről van, hát szerencsétlen vagyok.
A +~~ pozitív hullámok, amiket mindig küldök Drága barátnőm fel, remélem, rajtam is segítenek.
Pozitív világszemlélet:
-         nem ér véget a világ májusba
-         túlélem az érettségit
-         nem leszek beteg, nem ájulok el
-         jól lesz az érettségi
-         felvesznek a suliba, amit kinéztem
-         minden problémával megküzdök, amit az élet elém rak ( Szóval a Bizti Boy-t is lecsaphatom! : D )
-         elnézem a húgom hülyeségét, hisz nélküle békés, nyugodt lenne az életem : D
-         kimutatom, hogy mennyire szeretem a családom, barátaim : )

18. születésnapom alkalmából Drága Hope és Dikiiiiiiiiiiiiiiiii készített nekem egy ajándékot, melyen az a szöveg van:

„ Szakíts időt a barátsága, ez az út a boldogsághoz.
Szakíts időt az álmokra, ez repíti szekered a csillagokba.
Szakíts időt a szeretetre, ez az istenek kiváltsága.
Szakíts időt körbetekinteni, túl kevés az időnk az önzéshez.
Szakíts időt a kacajra, ez a lelkünk muzsikája.”

És milyen igaz! Próbálom így élni az életem. Ha majd évtizedek elmúltával lepereg elöttem az életem, mosolyogva távozhassak ebből a világból. : )

Remélem, az érettségire is vidáman gondolok majd vissza!: D

2 megjegyzés: