Mindenkiben létezik egy természetéből fakadóan legjobban hozzáillő tevékenység, melyet ideális esetben űznie kell.

2010. december 27., hétfő

Új év, új napló...

Kezdhetném akár így is, de ez az állítás ne lenne igaz. Utoljára 12 évesen írtam naplót és már unalmas volt mindig úgy kezdenem, hogy Kedves Naplóm!
Ide nem fogom minden napomat leírni. De a mihetartás végett leírom egy átlagos napom. 5.10-kor ébreszt az órám, de csak 6-kor mászok ki az ágyból, mert szeretek még egy kicsit sunyni. Aztán elkészülök, majd 7-kor találkozok néha az oszt.társammal és együtt villamosozunk. Suliba többnyire figyelni szoktam, de némelyik órán nehezemre esik, amikor a tanár monoton szövegelése álomba ringat. Komolyan mondom, fel kéne venni egyszer és álmatlan éjszakákon lejátszani. Ilyen órák után megváltás a csengőt hallani. Szünetekben jókat hülyülünk a barátaimmal, majd suli után go haza. Pihizek, rendezgetem a szobám, miközben szól a zene. Kicsit tanulok, majd előveszem a könyvem. Olyan nincs, hogy nem olvasok. Mostánaban Sherillyn Kenyon-tól, Kresley Cole-tól, Charlaine Harris-tól és a nagy kedvenctől J. R. Ward-tól falom a könyveket.
Zenék...
Nos zenékből elég vegyes vagyok. A rock az alap. Nickelback. Skillet. Depeche Mode. És másoktól még 1-2 szám. Viszont egyéb stílusú zenéket is meghallgatok. Juventus és a Rádió 1 mindig azokat játsza, amiket szeretek. Anyum néha ki van akadva, hogy egy olyan számot sem tud mutatni, amit nem ismernék. : D


Hát röviden ennyit magamról. Még bővítem, ha szemebe jut valami! : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése